Doelgroep

Doelgroep gamification en serious gaming met serious gamesBizzgames Gamification is al ruim 25 jaar gespecialiseerd in online management games en gamification voor de doelgroepen Onderwijs, het Bedrijfsleven, de Non-profit en in de Zorgsector.

Onderwijs

Management games zijn leuk, leerzaam, praktijkgericht, motiverend en bovendien eenvoudig inzetbaar. In samenwerking met docenten zijn diverse games ontwikkeld voor het hoger en middelbaar onderwijs. Ze zijn eenvoudig online toegankelijk en ook zeer gebruiksvriendelijk. De management games worden tevens prima ondersteund door de bijbehorende documentatie en instructievideo's. Er is bovendien gratis toegang tot de helpdesk voor zowel de begeleiders als deelnemers.

Button serious gaming met management games, business games voor hoger onderwijsButton serious gaming met management games, business games voor middelbaar onderwijs
 

Bedrijfsleven

Online games zijn flink in opmars binnen de doelgroep bedrijfsleven en dat is niet verwonderlijk. De meest effectieve manier om iets te leren, is nu eenmaal door het te doen. En dit geldt zeker ook voor het opdoen van kennis, samenwerken en het bewerkstelligen van gedragsveranderingen.

Non-profit

Doelgroep gamification en serious gaming met serious gamesManagement games bieden rijke, interactieve omgevingen waarin concrete uitdagingen, handelingen en het leren met elkaar worden verbonden. In een praktische oefencontext kunnen de deelnemers risicoloos ervaren wat de gevolgen zijn van hun handelingen.

Doelgroep Zorg

De feedback vanuit de game biedt deelnemers een voortdurende en natuurlijke terugkoppeling die versterkend of juist corrigerend kan werken. Serious gaming is bovendien leuk, uitdagend, motiverend en effectief. En het competitieve karakter zorgt voor grote betrokkenheid en een hoog leereffect.

Toepassingen doelgroep

Gamification wordt ingezet voor het bewerkstelligen van leerdoelstellingen, gedragsveranderingen, samenwerking en ook teambuilding. Toepassingen voor serious games zijn:

Online teambuilding, doelgroep gamification en serious gaming met serious games

Begeleiding gamification toepassingen

De inzet van een game kan geheel worden begeleid door de ervaren trainers van Bizzgames Gamification. Maar een game kan ook geheel zelfstandig worden ingezet door de klant na een train-de-trainer workshop. Trainers, docenten, coaches of veranderingsdeskundigen ontvangen hiervoor een uitgebreide training voordat zij aan de slag gaan.

Behoort u ook tot de doelgroep?

Wilt u ook meer informatie of een vrijblijvend adviesgesprek over de inzet van gamification in uw organisatie?
Neemt u dan contact op met Bizzgames Gamification via +31 (0)20-7702265 of mail naar info@bizzgames.nl.
 

Bekijk het portfolio

Portfolio-cases-gamification-en-serious-gaming-met-serious-games-en-business-games-11