Inschrijfprocedure

Nadat u zich op deze website heeft ingeschreven, ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw inschrijving met de factuur als bijlage. De factuur kunt u eenvoudig uitprinten en inleveren bij de administratieve afdeling van de school.

Let op! Uw inschrijvingsgegevens worden door ons gebruikt om de factuur op te maken. Sommige scholen gebruiken verplichte eigen factuurkenmerken of verplichte factuuradressen. Vraagt u dit na bij uw eigen Administratieve afdeling voordat u zich inschrijft.

Na betaling ontvangt u per email uw persoonlijke inlognummer en wachtwoord. Op deze website kunt u hiermee via de button "Log in" op uw persoonlijke docentenpagina inloggen en kunt u de docentenhandleiding en de extra deelopdrachten met beoordelingscriteria downloaden. Hier vindt u ook de inlognummers en wachtwoorden van uw leerlingenteams. Met deze inlognummers en wachtwoorden kunnen de leerlingen zelf via de website hun teamgegevens opgeven en vervolgens het competitieboek, werkboek en opzet eindverslag downloaden.

Leerlingen kunnen thuis of op school de beslissingen voorbereiden en via de website aan de spelleiding doorgeven. Na het verstrijken van de door u gestelde deadline, kunt u via de docentenmodule de verwerking van de ronde starten. Na de verwerking worden de resultaten, de nieuwe ronde informatie en de ranglijst automatisch op de website geplaatst. U kunt de verwerking terugdraaien indien dat noodzakelijk mocht zijn.

Via uw persoonlijke docentenpagina kunt u tijdens de competitie de verrichtingen van uw teams op de voet volgen. U kunt hier niet alleen zien welke teams zich al hebben ingeschreven en of de beslissingen voor de lopende ronde zijn ingevoerd. Maar u heeft voor ieder team tevens inzicht in de genomen beslissingen en de behaalde resultaten per ronde. Leerlingen kunnen terecht bij onze gratis helpdesk helpdesk@bizzgames.nl.

Schrijf u hier in voor het Voortgezet Onderwijs, het MBO of het ASO-TSO.


VO
MBO
ASO/TSO